Pomoc dla kupujących: botcode i

Kontakt do portalu www.Bileo.pl

Pomoc w zakupie biletów międzynarodowych dla Klientów portalu:

801 011 600 (Pn - pt 8:00 - 17:00, sob 9:00 - 13:00)
Dla Państwa wygody udostępniamy telefony w kilku strefach numeracyjnych. Dzwoniąc pod numer z własnej strefy, płacą Państwo mniej za połączenie.
  • Wrocław: 71 724 23 77
  • Łódź: 42 279 41 45
  • Poznań: 62 597 60 71
  • Katowice: 32 445 72 51
  • Warszawa: 22 266 89 15
tel: 71 315 02 42 (dział marketingu)
fax: 71 724 23 88

Ważne informacje dla podróżnych:

  • Przy wyjazdach z Polski nie przyjmujemy rezerwacji na płatność w autokarze. Tylko zakupiony bilet upoważnia do przejazdu na wybranej trasie.
  • Decydując się na próbę zakupu biletu w autokarze pozbawiasz się możliwości zakupu biletów promocyjnych (taniej nawet o 40%).
  • Jeśli nie możesz kupić biletu online to zadzwoń i zamów bilet z płatnością w okienku bankowym - unikniesz kłopotliwych sytuacji na przystanku.
Grupa Probiz s.c. ul. Krótka 7/2
56-416 Twardogóra
NIP: 911 190 55 42
REGON: 020265125
autokary@bileo.pl

Numery naszych rachunków bankowych złotówkowych (dla biletów zamawianych telefonicznie):

Pamiętaj, że wysyłamy bilety dopiero po otrzymaniu pieniędzy – przelanie ich może zająć poczcie lub bankowi do dwóch dni. Przesyłka również zajmuje nieco czasu, a zatem zawsze kupuj bilety z odpowiednim wyprzedzeniem. Prosimy nie dokonywać wpłat przed złożeniem rezerwacji w telefonicznym centrum obsługi Klienta portalu BiletyAutokarowe.pl

Numer rachunku bankowego w Euro:

Zgłaszanie reklamacji

Reklamacje dotyczące realizacji przewozu powinny być składane dodatkowo do wiadomości serwisu maks. do 14 dni od zaistnienia przyczyny reklamacji. Wszystkie reklamacje dotyczące pracy serwisu powinny być składane maks. do 24 godzin od zaistnienia przyczyny reklamacji.