Pomoc dla kupujących: botcode i

Formularz zamówienia biletu autokarowego

Jeżeli chcesz zamówić bilet, a nie posiadasz konta w banku internetowym, wypełnij formularz. Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie, abyście wspólnie wybrali najlepsze połączenie, a następnie zarezerwuje bilet w Twoim imieniu. Dane do wykonania przelewu otrzymasz w e-mailu.

Pamiętaj, że wypełnienie poniższego formularza nie jest równoznaczne z zakupieniem biletu. Dopiero po wykonaniu przelewu i przesłaniu potwierdzenia z banku, lub po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie, bilet zostanie wysłany na Twój e-mail.

UWAGA: Informacje, których możemy Ci udzielić, dotyczą tylko biletów kupowanych za pośrednictwem serwisu BiletyAutokarowe.pl.

Kontakt dotyczy::
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Miasto wyjazdu:
Miasto docelowe:
Rodzaj biletu:

Data wyjazdu:
Data powrotu:
Liczba pasażerów:
Dodatkowe uwagi:
(np: wiek pasażerów, pytania o bagaż, preferowana godzina kontaktu, opis problemu z zakupem biletu itp.)